onsdag 15 september 2010

Lillördag!



Japp, det är lill-lördag! Och det innebär förstås lillördagsgodis. Och jag nöjer mig inte med några bitar snask. Nej, en rejäl klubba ska det vara (Ja, jag vet vad ni tänker!) Den här kostar 780kr. Det är det värt. Lätt att en del av lönen ska gå till det.
Jag vill tacka min mobil för att den tar så fördelaktiga bilder där jag ser ut som ett lik med stora saccosäckar under ögonen.

Jag bjuder på en festlig bild till, från min fina vän Evas bröllop. Jag har varit dålig på att uppdatera, så jag försöker kompensera med lite bilder här:)

12 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!!! Väl investerade pengar för klubban, den lär ju räcka livet ut. Å jag ser då inga saccosäckar heller, men åt andra sidan har jag fel glasögon på mig.

    SvaraRadera
  2. Ingen märkte på bröllopet att räva hade smugit sig in. Han satt i ett hörn o drack direkt ur vodkaflaskan me hatten på sne. Astmafågeln blev rädd och gömde sig :P

    SvaraRadera
  3. Vilken slick det kommer bli :D
    Lustigt nog blev jag förvånad över att se dig på bild så där och allt, hey, snygg ;)

    SvaraRadera
  4. Polkagrisar...är det din favorit i lillördagspåsen? Denna klubba kan dock bli lite svår att få ner i påsen...påsarna under ögona ser då jag inte...trots att jag har glasögon på mig.. det är kanske dags att gå till optikern?!! =)

    SvaraRadera
  5. Sikken fox hon är din vän Eva!
    =)

    SvaraRadera
  6. Underbar klubba som farbror Bosse och jag blir avundsjuka på! Fast om du hade sparat lillördagsgodispengen kanske du kunde fått råd med en ny mobil som tar bilder på dig utan saccosäckar..? Fast såååå farligt var det ju inte!..
    Jag kände en gång en kille som kallades Räven. Varför berättar jag det?

    SvaraRadera
  7. En sån där klubba såg jag i Nordstan i somras, i en kombinerad godisaffär/kaffeservering. Vi skulle på toa, dotra å jag och försökte växla där (toaletterna var precis i närheten). Det fick vi inte. Så vi köpte en klubba för att få växel. Den var dock lite mindre än den på bilden...

    (den kostade 2 kronor eller nåt)

    Intressant historia va?

    SvaraRadera
  8. Vilka partybilder! Blir alldeles festsugen och om onsdag är lill-lördag vad är då fredag? Mellanlördag?

    Tjusiga bilder på dig, tycker inte alls att klubbfotot var trött. Astmafågeln ser däremot lite sänkt ut. :)

    SvaraRadera
  9. BP: Ja, visst är det en klok investering? :)

    Linda: Japp, räven skulle varit marskalk men blev sjuk och fick sitta i ett hörn och drick polsk öl!

    Huskatt: Tack:D

    Romantik och verklighet: Tack, vad härligt! ♥

    SvaraRadera
  10. Tant Otto: Där fick du te´t med påsarna, som tépåsar fick du tét!

    Pjoltas: Ja, eller hur?!

    Tofflan: haha, gillar såna där lite ovidkommande historier! hade han en räv bakom örat?

    Annelie: hehe, jajamen, mkt intressant! Det händer mycket sköj i Nordstan. Min kompis klättrade upp i den stora julgranen en gång. Jag höll på att kissa ner mig av skratt.

    Kattlådan: smart! Ja, fredag är nog mellanlördag! Tack, gött att du gillar´t! Japp, astmafågeln är allt lite sänkt ja..

    SvaraRadera
  11. Är det du på bilden nere till vänster?
    Du är söt :-)

    SvaraRadera